سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زاغک نامه
 

این هم تصویر یک شیطان پرست اصیل!اون A اول اوتار نشانه ی ablahan tafsir konand (ابلهان تفسیر کنند) است!!!!!

 

سال هاست که دارم این حرفارو میشنوم.حرفایی رو که فقط ادم های موته فکر و بی خرد میزنند.میدانید منظورم کی ها هستند؟منظورم کسانی اند مه همه چیز رو به فراماسون ها و شیطان پرست ها ربط میدهند.کافیست این ادم ها یک فیلم یا کارتون یا حتی مسابقه ی فوتبال یا عکس روزنامه یا موس کامپیوتر یا g اول گوگل یا c اول کوکاکولا یا دو هزار تومان پول یا.......(اگه بخوام ادامه بدم حداقل دو سه صفحه میشه) ببینند تا بگن:فهمیدی این نشانه ی شیطان پرستیه؟منم همیشه در جوابشون میگم:به درک! من چیکار کنم؟خودتونم کم از شیطان پرستان تو حماقت و تو تبلیغ این چیزا ندارین.وقاحتم حدی داره.مثلا من یک کسی رو میشناسم که کافیه یک مرحله از بازی انگری بردز که جزو بازی های ساده و کودکانه است رو ببینه و تا یک ساعت راجع به همین  قضیه بلبل زبونی کنه. _ این ساختمونه شبیه مسجده!_این یکی شکل برج بارانه!_این یکی مثل ماشین پیکانه! برو گمشو! درسته که ادم نباید از ادم کوته فکر انتظار ارشمیدس شدن داشته باشه ولی دیگه اینم انتظار نمیره.اصلا بر فرضم حرف شما درست.حالا ماچیییییکاااااااااااار کنیم؟! نه انصافا.بریم کامپیوترمونو بشکنیم تا یک همچین چیز چرتی رو به بقیه ایمیل کنیم؟یکی از دوستای من تو گوشیش یک نرم افزاری داشت که توش همش متن همین چیزا بود.مثلا فیلم الیس در سرزمین عجایبو دربارش یک چرت و پرتایی نوشته بود که بیا و  ببین.یا مثلا نوشته بود شعر 666 سه تا 6 داره بغالی سر کوچه کیشمیش داره(که تو چارخونه رضا شفیعی جم میخوند) نشانه ی شیطان پرستیه.مگرنه چرا نمیگه ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - پنج شنبه 92/7/26 ] [ 10:35 صبح ] [ سپهر ] [ نظر ]

نقل است که روزی مریدان تصمیم گرفتند برای کمک کردن به ک\ اهش ترافیک و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کمک به جیب خود، از طریق تلفن با ابوجارچی ابن جیم ابن خراسانی تماس گرفته و سوالات خود را از وی بپرسند. اما به خاطر شلوغی خطوط و قرار گرفتن در صف انتظار حوصله‌شان سر رفت و تصمیم گرفتند پیاده به منزل پیرنا بروند. چون وارد شدند ابن جیم چپ چپ به ایشان نگاه کرد و گفت: «خب احمق‌ها چرا سوال را ندادید یک نفر بپرسد و همه‌تان زنگ زدید؟» مریدان همه غش و ضعف کردند از عظمت این کلام و این تنها گوشه‌ای از کرامات استادنا بود!

پس از آن پیر خراسانی گفت سوال شما این بود که چرا پس از این‌که چندبار در دولت‌های قبلی روی تاثیر پارازیت‌ها مطالعه کرده‌اند و فهمیده‌اند که هیچ ضرری ندارد، دوباره وزیر بهداشت دولت جدید می‌خواهد درباره تاثیر پارازیت‌ها روی سلامت انسان تحقیق کند! مریدان همگی به سان کودکان پیش دبستانی گفتند: «بله» استادنا گفت: خب شاید پارازیت‌ها برای رشد بچه‌ها و اعصاب بزرگسالان فوایدی داشته باشد که در مطالعات قبلی به آن اشاره نشده و فقط گفته‌اند که ضرر ندارد! مریدان چون این بشنیدند اندکی خندیدند و به خانه‌های‌شان روان شدند!

منبع:روزنامه خراسان

 


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/7/25 ] [ 9:47 عصر ] [ سپهر ] [ نظر ]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برادر هیتلر در 20 اوریل سال 1889 متاسفانه به دنیا اومد.مادر هیتلر 6 تا بچه به دنیا اورد و فقط ادولف و یه خواهر زنده ماندند.حالا اینجا یک سوال پیش میاید و ان این است که نمیشد همین دوتا عتیقه هم زنده نمیماندند؟هیتلر در بعد از جنگ جهانی دوم n بار در دانشکده هنر ثبت نام کرد ولی هربار با تیپا و اردنگی بیرون انداختنش.شاید اگه همون کارو ادامه میداد الان یه نقاش لطیف روح و معروف شده بود.هر چند قیافش انقدر ضایع است که فکر نکنم تو اونکارهم موفق میشد.خلاصه ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/7/25 ] [ 2:30 عصر ] [ سپهر ] [ نظر ]

د  

دانیال داوری که تیمش بالاخره تونست یک امتیاز در بوندس لیگا بیاره مصاحبه ای کرده که در ان از زیر وبم زندگی اش گفته.از اینکه تنهایی تو قطار بودن چه حسی داره و از اینکه دیدن صندلی های خالی چقدر براش منزجر کنندست و از این چیزا.همچنین در باره ی بازی با کویت گفت:همبازیانم رفتار خیلی خوبی با من داشتند،ان ها صداقت داشتند.باعث شدند خیلی سریع با بازیکنان دیگر خو بگیرم و جا بیفتم.من هم قبولشان کردم و بینشان رفتم.(اینها حرفهای لوث خودشه ها به من چپ چپ نگاه نکنین)به همین منظور ما برگی از دفتر خاطرات دانیال را با عنوان خاطرات دنی در ایران برای شما بازگو میکنیم تا دستتان بیاید چه چیزی و در کجا دانیال را انقدر ذوق زده کرده.

_دیشب شب خوبی نبود.نمی دانم چرا شبها اینقدر دیر میخوابند.تا پاسی از شب از اتاق بغلی صدای موزیک های دامبولی و گوشخراش میامد.هم اتاقی ام با اینکه پسر باحالی است باید بدغذا باشد،دیشب هوای اتاق خیلی سنگین بود!

_امروز صبح که از اتاق بیرون اومدم یکی از دروازه بان های تیم با دیدن من سریع بهم لایک داد.به گمانم همانی است که به ساختن پل و زیرگذر هوایی معروف است.در کل پسر خوبی است از این همه شور و شوق در اول صبح شگفت زده شدم.

_وقتی برای صبحانه به رستوران رفتم یک صندلی خالی دور میز بود.تا امدم بشینم یکی از بچه های تیم امد و نشست و فهمیدم صندلی بازی است ولی نفهمیدم چرا بازی ادامه پیدا نکرد.

_وقتی سوار اتوبوس شدم هیچکس کنار من نشست.ادم های فهیمی به نظر میایند.معلوم بود که نمیخواهند تمرکز مرا از بین ببرند،خوب میدانند دروازه بان چقدر به تمرکز احتیاج دارد.

_توی تمرین مدام توپ را به سر و نقاط بدنم میزدند حتی یک توپ هم بهسمت دروازه نیاد.به نظرم نمیخواهند همین اول کار روحیه ام خراب شود.

_وقتی از تمرین برگشتیم همان کسی که صبح لایک داده بود دوباره لایکم کرد.از این همه محبت سخت کیفور شدم و به همین دلیل الان دارم به سمت اتاقم یورتمه میروم.

_وقتی عصر خواستم با لپ تاپم توی اینترنت بروم دیدم نه تنها هیچ صفحه ای باز نمیشود بلکه هزار ویک ویروس هم تو لپ تاپم امد.واقعا کارشان درست است خوب میدانند دروازه بان باید همه فکر و ذکرش کارش باشد و به فکر سرگرمی تو اینترنت نباشد.

_الان میخواهم بخوابم اما کولر اتاقم کار نمیکند.انسان ها خوبی اند،لابد میخواسته اند یه وقت سرما نخورم.


[ یادداشت ثابت - سه شنبه 92/7/24 ] [ 12:20 عصر ] [ سپهر ] [ نظر ]

پولدارترین ادم چین در بین 1/5 میلیارد چشم بادامی زده به سرش تا یک شهرک سینمایی در این کشور بسازد.او 5 میلیارد پوند برای ساخت این شهرک کنار گذاشته و با نیکول کیدمن،جان تراولتا،کاترین زتاجونز و لئوناردو دی کاپریو هم قرار داد بسته که با همکاری یکدیگر سالی 30 فیلم در این مجموعه تولید کنند.این اقای پولدار که 22 میلیلرد دلار پول دارد،صاحب 6 هزار سالن سینما در چین است.گیشه ی سینماها در چین در کل سال گذشته 7/2 میلیارد دلار فروش داشته که با مقایسه فروش 8 میلیاردی اخراجی های مسعود ده نمکی خودمان معلوم میشود که وضعشان بسیار ضایع است!تازه این اقا در حالی پولدارترین ادم چین است که حکومت این کشور کمونیستی است و همه رفیق همند و دستشان باید در جیب هم باشد!


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/7/18 ] [ 1:18 عصر ] [ سپهر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 174315