سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زاغک نامه
 

من از همینجا اعتراض کامل خودمو اعلام میکنم.اگه گفتید به چی؟یعنی یه حدسم نمیتونید بزنید؟مشکوکم

به برنامه های صدا و سیما در ماه مبارک رمضان.الان که ماه رمضان تمام شده،واندکی راجع به برنامه های مناسبتی تلوزیون فکر میکنم به این نتیجه میرسم که بدترین برنامه های ماه رمضان های اخیر بوده.

اول از مه میخوام سریالارو به نقد بکششم.یکی از یکی بیخود تر.متسفانه هیشکدومشم فضای مذهبی نداشت.در ماه رمضان لاقل یک سریال مذهبی که باید پخش شود.سریال خروس که دربد بودن مدال طلا را کسب کرد.طنز لوث،داستان بد،بازیگرای بی نمک،دیگه با این اوضاعع چه انتظاری داشتین؟مادرانه هم که اخرش فوق العاده بد شد و باعث شد از اینکه به جای مسجد رفتن این سریال مزخرفو دیدیم پشیمون بشیم.سریال دودکش قابل تحمل بود و افتضاح نبود.

برنامهه های دیگر هم خیلی از سریالا بهتر نبودن.مسابقه ی لوث کلید که اعصابمونو بهم ریخت،و برنامه های مناسبتی افطار و سحر(بجز ماه عسل) مارو از اینکه تلوزیونو روشن کردیم پشیمون کرد.برنامه های مذهبی خیلی کمی پخش کردند و این رنج منو بیش از پیش کرد.

تنها برنامه ی خنده بازار بود که منو خندوند و خوب بود.که متاسفانه،من ده قسمتشو هم ندیدم.مثلا ماه رمضان است.عوضی که برنامه های بهتر بگذارند برنامه های بدتر میگذارند.تورو خدا از سال بعد از اینکارا نکنید.....


[ یادداشت ثابت - شنبه 92/5/20 ] [ 11:6 عصر ] [ سپهر ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 174633